Welkom

PRO ACT ENTERTAINMENT © UFEEST.BE  2009

Welkom.
Entertainment.
Media Consulting.
Management.
Fashion.
Contact.
TIPS VOOR DE
ADVERTEERDER !

Met een reclamespot kan u de consument aanzetten tot onmiddellijke actie door bijvoorbeeld tijdelijke voorwaarden, kortingen of een opendeurdag te vermelden. De luisteraar voelt zich bij radio persoonlijk aangesproken door wat hij of zij hoort. Een direct-respons (of call-to-action) wordt bij geen enkel ander medium zo snel opgevolgd als bij radio.

–> Hebt u het al druk genoeg? Radio biedt u alle gemak.

–> Radio is goed gezelschap, je bent nooit alleen.

–> Radio laat meer aan de fantasie over dan TV of een krant.

–> Met radio bereik je snel, doeltreffend en goedkoop je doelgroep.

–> Radio heeft een breed bereik bij niet traditionele marktsegmentatie.

–> Herhaling verhoogt de impact van de boodschap.

–> Radio is een gemakkelijk te consumeren medium

1. Waarom radio ?

2. Radio is magie

3. Tips voor de adverteerder

4. De mogelijkheden

5. Reclamespots

6. Weetjes

7. Recente Adverteerders

Elk radiostation heeft een wel bepaald luisterpubliek. De adverteerder bepaalt zelf via welke zender hij zijn doelgroep het best kan bereiken. Bij de keuze van een radio kiest u dus niet alleen voor demografische maar ook voor een geografische afbakening.